2008. szeptember 3., szerda

114,) Pöttyös Panni



Nem maradt ki az én életemből, és tudtam , hogy a gyerekekéből sem fog. Nagyon szerettem. Nekem csak az első - szerintem a legjobb - volt meg, de sajnos elkeveredett. Jázminnak előbb-utóbb beakartam szerezni, és most a kétéves szülinapjára meg is kapta az elsőt. Esti meseként olvastam neki és a Martinnak egy-egy fejezetét, és nagyon bejött nekik,,,a Martin is odáig van érte, és mindig követelik a folytatást. Így lett meg a "Pöttyös Panni az óvodában ", majd a "Pöttyös Panni az iskolában",,,és lassan jöhet a következő is,,,szerencsére van kb. még 10-12 könyv:). Úgyhogy nálunk az Anna és Peti most rendesen hanyagolva van, csakis Panni a minden. Jázmin hozza mindig, és mondja, hogy "Anya, Mannnyi:)" és akkor nézegetjük a Mannnnyit oda-vissza:).

3 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

Nagyon jó gazdi vagy:) Örülünk hogy az ovis gondok megoldódtak, igazad van Anyóspajti, néha muszáj konfrontálódni:)
Pöttyös pannit az én Anyum is szerette:)

Cuppp a KiszfiúúúÁkom

Bogár és Gerti írta...

Édes régi emlékek ;)
Puszi

Ingrid írta...

Ez egy igazi, értékes könyvsorozat :) Heléna is megkapja az tuti :)