2008. augusztus 1., péntek

99,) Szülinapi minibuli

Múlt héten szombaton megejtettük a szülinapomat. Kívételesen nem itthon tartottuk, hanem Anya-Mamáéknál. Végülis nem buli volt, csak egy kis -családi összejövetel. Papa bográcsban főzőtt, és nagyon jól éreztük magunkat.:-)
Ez volt a szülinapi tortám,,,:-)

Én a tortával,,,,




Ebéd előtt jól jön egy kis csokoládé,,,,:-)



Pihi a fiúkkal,,,


Orsi nenétől egy kis táskát kaptam,,,,benne nőcis dolgokkal. Ez a kis műanyag rúzs is az egyik alkatrész volt,,,amit nagyon imádtam,,,,de azóta sajnos lábakelt,,,:(((((

Pedig ilyen szuperűl tudtam vele "rúzsozni",,,

,,,és még így:)



Ugye-ugye, aki nem alszik egész nap,,,,,


Ezt a tortát a szembeszomszéd Anitától kaptam,,,nagyon finom volt:)


És az ajándékaim:
Az egy hónapos csúszdám,,,:-)



Pöttyös Panni és egy újabb Anna és Peti,,,:-)



A kistáska,,,:)


,,,és Mamáéktól egy gyapjútakaró /télre:-)))/.


3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Szuper volt a tortád,és milyen jó ajándékokat kaptál!:))))
A rúzs szerintem nállam is eltűnt volna...:o;)))
Szép hétvégét Nektek!:)
puszika!!!

Ákombákom és Réka írta...

Először is, nagyon szépek voltak a tortáid:) A rúzs technikád Anya szerint teljesen tökéletes, szerintem is. Én is szeretem az Annapetigergőt kár hogy nem tudjuk együtt nézegetni:(
Sok cuppp Ákomka

Gabi írta...

Gyönyörű tortát kaptál!:)Szkokán fiúk