2008. július 30., szerda

98,) Tanácsadáson


Ma délután felkerekedtünk, összeszedtük Zsuzsit és Mátét, hogy megejtsük mindkettőnk esedékes tanácsadását.
Nekem a 2 évest,,,,
A magasságom 85 centi, a súlyom pedig 10,5 kiló.
És nehogy má' olyan jó legyen ott nekem, gonoszanya jóvoltából kaptam egy aranyárban mért /16 000,- :-O/ szurit,,,a Prevenar-t /pneumococcus ellen/.
Hamar túltettem magam a dolgon, 10 másodperc után már semmi bajom nem volt.
Miután hazaértünk, gyorsan ettem fánkot, majd szokásommal ellentétben,,,elaludtam,,,és jelenleg is ezt teszem:))).

6 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) ANám ne aggódj ;) !
Nagyon formás vagy drága, így én sem lehetek girheske ;) (nagyjából azonosak a méreteink)
Puszi a szuridra!

Evon írta...

Igazi hősként tűrted azt a szurit, Jázmin! (Felháborító, hogy ilyen drága!!) Nagyon szép nagylány vagy, hajrá a fánkevéssel :D puszi

Gabi írta...

Gratulálunk a díjhoz!:)
Szép paraméterekkel rendelkezel!;)Simike a szuri helyére!:sSzkokán fiúk

Névtelen írta...

Kedves Jázmin! Egy finom fánkért én is megszuratnám magam ;)

Kis filigrán vagy, mint Anyukád! Annyi fánkot ehetsz, amennyi beléd fér :)

JuditAu írta...

Remélem a csúnya szurit már el is feljetetted! :)

Mia és Maja írta...

Ezek szerint én diétázhazok,mert már 13 kg vagyok..:o;)
Pedig nem is eszek ...:o
Majárol meg ne is beszéljünk...:)))
puszika!!!