2008. október 4., szombat

122,) Győzike


Pár hete távírányító-nyomkodás közben akadtam rá a Cool tv-n rikácsoló családra, és ott ragadtam, de rendesen.
 Azóta mit nekem , holmi Elmó, meg Eperke,,,,csak a Győziék + a baba (Virdzsi) a minden:)))). Csak az estit szoktam nézni, de azt pisszenés nélkül,,,mondhatni tátott szájjal. 
 Azóta már nagyon sokat tanultam Virdzsitől;-),,,és Anya is egyre jobban tud úgy rikácsolni, mint Beja asszony:),,,
 Lehet, hogy karácsonyra a Győzike DVD sorozatot kellene kérnem,,,,akkor szívhatnám magamba a kultúrát reggeltől estig,,,nemigaz,,,,csaje?

4 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

Virzsit anno Réka is bírta:)
Cuppp Ákomka

Mia és Maja írta...

Hihetetlen vagy...:p:))))
Mi nem szoktuk nézni,de így is jómadár vagyok,mi lenne,ha még Virdzitől is ellesnék egyet'smást...;)))
puszii!!!!

Gabi írta...

Ricsi is le szokott ülni elé.:)Már ha véletlenül odakapcsolja...Szkokán fiúk

Melcsi/JázminVilmó írta...

Hát nem mondom, szép az ízlésed, Druszikám!!!!:))))))
Puszika,
Jázi