2008. október 9., csütörtök

123,) Szemésznél


A történet lényege, hogy Martin nagyon könnyezik.
 Már csecsemő korában is mindig ott ült egy könnycsepp a szeme sarkában. 
Vittem orvoshoz, hogy talán át kell mosni a könnycsatornáját, de nem kellett,,,állítólag kinővi:-O.
Most ott tartunk, hogy mindkét szeme könnyezik, de nem úgy , mint csecsemő korában, hogy szinte mindig,,,,hanem napfényre (főleg  a nyárira), gőzölgő levesre:-O,,,,.
Valszeg nem a szeme rossz, nem ül közel a  TV-hez, a számítótól sem könnyezik, ha ír vagy rajzol azt is normális távolságból,,,,, nyomtattam ki a netről olyan látásvizsgáló papírt, és a villák állását is szuperül elmondta. 
A neten is olvasgattam, de okosabb nem lettem semmivel, ezért fogtam a telefont és 3 hete bejelentkeztünk egy szemészeti magánrendelésre, egy gyermekszemészhez. 
Hétfőn voltunk.
 Először mindjárt valami készülékkel megnézték a szem fókuszállását, majd elmondtam a doktornőnek, hogy mi a gondunk.
 Szerintem nemigen voltak nála ilyen problémával, ahogy elnéztem.
 Majd vetített kisebb -nagyobb képeket  a falra, hogy a Martin nevezze meg őket.
 Elég sokáig látta, de volt olyan mikró nagyságú amit már én sem tudtam volna megnevezni. Utána cseppentett neki 3x pupilla tágítót,,,,na azt nem részletezem, hogy a Martin mit művelt közben:))). 
Fél óra múlva kellett visszamenni,,,újabb fókuszvizsgálat, majd vetített ábra megnevezés.
 Így, tág pupillával már más adat jött ki a fókuszvizsgálatnál.
 Szűk pupillánál, a bal szemre 0,00 ,  a jobbra 0,25 ,,,,azaz  a drnő szerint ez semmi.
 Tág pupillával a balra 0,75 , a jobbra 1,0 jött ki, ezért is látta kevésbé a vetített ábrákat .
 Majd a doktornő szemfenék vizsgálatot is csinált, illetve megnézte ( amire én gyanakodtam) , hogy nincs-e fénytörési hiba, amitől esetleg fényérzékeny lehetne,,,,de nincs. 
Úgyhogy okosabbak nemigen lettünk,,,
Majd jövő hétfőn kell visszamenni , mert megakarja nézni szűk pupillával is újra,,,
Ahogy észrevettem, a drnő sem igen tudja, hogy mitől lehet,,,szerintem akkor is valami érzékenység,,,,talán majd kiderül,,,

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy nem tudott a dr.néni segíteni Martinnak...:(
Reméljük,hétfőn már csupa jó híreket olvasunk Nálatok! :)
puszika!!!