2008. október 31., péntek

131,) Játék

Játékra invitált Vani és Olgi.

 A játék menete a következö :

 - Linkeld be a blogodba aki meghivott a játékba
 -Írj magadról hét dolgot. Akár különleges, akár hétköznapi vagy esetleg titok.
 -Nevezz meg 7 embert s linkeld ki a blogodban.
 -Egy hozzászólásban értesítsd őket a játékról. 

Akkor lássuk:
1,) Imádom a népitáncot. Régen én is aktívan táncoltam a Boróka táncegyüttesben. Sajnos a suli miatt abba kellett hagynom, de rettenetesen hiányzik :-((. Ha a tvben néptáncot látok, szinte összeszorul a szívem,,,

2,) A 3 gyerekemet eddig összesen 7 évig szoptattam és most kezdtem júliusban a nyolcadikat:-O. Igazán megértem a Köztársasági Érdemrend Szoptatási Kiskeresztjére:-)).

3,) A kettes bejegyzésben leírtak folyományaként  szeretném megcsináltatni a melleimet:-). Na nem mintha annyira nagy bajom lenne velük, szerencsére deszka sem vagyok,,,mégis szeretném. Sajnos gonoszBéla nem engedi:).

4.) Imádom a tojásos nokedlit, amelyet úgy eszek, hogy leöntöm jóóó rendesen salátalével:). És mivel a hülyeség ragadós, a fiúk is így szeretik.

5,) Imádom a lépcsős házakat (kétszintes vagy tetőteres,,,nem lépcsőház:) ). Sajnos a miénkből még mindig hiányzik. De megfogattam, hogy ha innen költözni fogunk (amely 100%), akkor csakis olyanban amelyben vírít egy lépcső. / Ha esetleg van egy titkos, milliomos blogolvasom meglephet egy ilyennel:))) /

6.) Megboldogult lánykoromban szinésznő akartam lenni. De nagyon. Időpontom is volt felvételire a Nemzeti Sziniakadémiára (még talán meg is van a levél), ahova nem mentem el. 
Azt hiszem sokat vesztett a szakma:))).

7.) Én is szeretem a Győzike show-t! :)))

Na ennyi!:-) Én továbbadom Miának és Majának, Ákom drágámnak, Hannának és Mikoltnak, a Szkokán fiúknak, Jázmin druszinak, Gréti és Dalma és Hanna és az ikrek,,,-nek. 

 

7 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

Köszi:)

Évi írta...

Köszönjük, mi már megírtuk:-))))
Tök jó a játék.Örültem, hogy egy pár gondolattal többet tudok rólad.És nem csak a csodaszép és okos lurkóidról:-))))))

gyözike show?????na ezt nem gondoltam volna.Most jól kinevetlek:-)))))hihihihi.
De szeretünk:-)))))

Evon írta...

Kár, hogy nem lettél színésznő! A cicimedált mindenképpen megérdemled, reméljük GonoszBélát is meg tudod majd fűzni!

Mia és Maja írta...

Ilyennek képzeltelek el,nem csalódtam benned!;)))
CsakaBélában!:))))))

Mi is játszottunk már,de azért millió köszi-puszi!!!

Bogár és Gerti írta...

: A 7. igazán kemény ;) Ehhez nem kis bátorság kellett ;)
Puszi

Hanna írta...

Bettikééknek!
Előszőr is felkell menni a www.cbox.ws oldalra. Ott rákattintasz erre : Get your own free Cbox now!. Majd kidob egy kitölteni való oldalt, mint felhasználónév, jelszó, a blogoldal színe, meghogy milyen színű dobozt szeretnél. A kiskocát kipipálni, hogy elfogadod a feltételeket, majd katt arra, hogy CREATE MY CBOX. Itt kell elvileg kapnod egy HTML kódot, amit kimásolsz. És akkor jöjjön a blog :
Testreszabás - elrendezés- oldalbeállítások- modul hozzáadás (arra katt)- majd olyan, hogy HTML/ Java Script (erre katt)-a kockába beilleszted és mented.
Remélem érthető voltam:)))) és sikerül!
Puszika
Mi a blog címe? Mert a régit nem találom!

Névtelen írta...

nagyon jok amiket irtál:)VANIOLGI