2008. november 27., csütörtök

142,) Jééé, nem is tudtam:)

Járok gyakorlatra itt Barcson a Szivárvány Egységes Gyógypedagógiai Intézetbe, és a múlt héten a helyi pap tartott fél órás előadást a gyerekeknek az Adventről. Elmondta, hogy az Advent színe a lila, ebbe a színben miséznek a papok Advent idején, és a templomot is ebbe a színbe öltöztetik. Eddig stimm:). Amit nem tudtam, az az, hogy az Adventi koszorún a gyertya színe nem bordó (mint ált. nálam:-) ), nem arany, nem zöld meg sárga,,,,hanem a 3 . hét kivételével természetesen az is lila, a 3. heti pedig rózsaszín. A rózsaszín abból alakul ki, hogy a 3.héten hozzájön a boldogság fehér színe és így lesz a lilából rózsaszín. Az alapja természetesen a zöld.

Valami ilyesmi:


Ui.: Én is elkészítettem a héten az adventi koszorúmat,,,, naná,  hogy bordó a gyertya,,,,de ha egyszer az megy a nappalihoz:-)

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

HOGY KELL ADVENTI KOSZORUT CSINÁLNI?

Évi írta...

Háhá.Ez a lila nekem sem jön be:-((((.Attól egyedi, hogy olyanná készitjük ami nekünk teccccik:-))))
Puszmák

Zoárdka mindennapjai írta...

De nagyon szép lett!!!!Ügyes vagy!!!!Bárcsak mi is ilyen ügyesek lennénk:)))puszika!!!!

Ákombákom és Réka írta...

Mi is tavaly tudtuk meg:) Szerintem klassz, idén úgyis mindenben a lila megy:)
Áomka

Cupppppp

Bogár és Gerti írta...

Én is tavaly tudtam meg egy blogból :$ , de én szeretem a hagyományokat ;) ... ha lila, akkor lila :) ... már ha van ;)
Puszi

KBernadett írta...

szép nagyon:-)

Hanna írta...

Olginak:
Az adventi koszorú elkészítése nagyon egyszerű, gyors dolog. Vettem (mindent papírboltban) egy hungarocel koszorú alapot, egy fenyő girlandot (kb. 2 m) , 4 kicsi masnit, olyan kis bogyócsokrot (drótos), 4 tetszés szerinti gyertyát, és 4 gyertyatartót (egy kerek fém lapocska, amelyből mindkét oldalára 2-2 cmes szögszerűség áll ki).

Elkészítés: A hungarocelbe beleböktem a girland egyik végét, majd szorosan körbetekertem vele. A bogyó csokrot szét szedtem és a bogyók alatt elvágtam a drótot kb másfél centire, majd telböködtem velük a koszorút. A 4 kismasnit is rákötöttem. Majd fogtam a gyertyatartót, tűz fölött megmelegítettem az adott hegyet, majd beleböktem a gyertyába, a másik felét a koszorúba és így a többi 3mal is. És már el is készültünk:).

Jó munkát!

Hanna írta...

Tévhit:)

A képe látható koszorú nem az én művem, azért ilyen ügyi nem vagyok:)

Puszika

Névtelen írta...

KÖXIKE:)))

Ingrid írta...

még szerencse, hogy mi reformátusok vagyunk ;)
viccet félretéve, nekem nagyon tetszik ez a hagyomány, az anyósomnál jól is mutat, nálunk nem... szerintem a tied is csodálatosÍ! nem fotózod le?