2009. június 24., szerda

202,) Szépségverseny 2009.06.20.


I. Barcs szépe

választás:

Délelőtt 10 órára kellett menni a verseny színhelyére a színpadi főpróbára. Ez kb. délig tartott, itt a színpadi útvonalat mutatták be, majd kiosztották az egyenpolókat. Ugyanis először mindenkinek farmer-poló összeállításban kellett felvonulni, majd ünnepi-estélyi öltözetben (kivétel volt a tini és a felnőtt kategória, nekik bikiniben is). Szerencsére a lepedő méretű L-es poló helyett tudtam szerezni egy S-es méretűt, amit a főpróba után otthon rögtön kezelésbe is vettem,,,értsd: beszűkítettem, majd felhajtottam az ujjait is,,,így aránylag elfogadható fazon lett a szörnyűből (nekem minden szörnyű, ami nem köldökig kivágott:-))) ). Délután jött a nővérem, ő sminkelt ki nagyon profin, majd én besütöttem a hajam,,,amiből odaérvén természetesen már nem volt semmi:-). Fél 6-ra kellett odaérni. Először kezdték a kicsikkel ,,,és így tovább,,,Az eredményhirdetésre kb. fél 10 körül került sor, ahol is kiderült, hogy:


II. Udvarhölgy lettem (azaz 3. helyezett) és a zsüri különdíjasa:-).

Ajándékok:

- vacsora utalvány 2 személyre
- 20 % kedvezmény a KoryStyle&Co által szervezett modelltanfolyam árából
- 1 hónapos műköröm bérlet
- 30 000,- értékű portfólió fotózás Vukic Korinna fotós által
- 5 alkalomra szóló masszázs bérlet
- kozmetikai tetoválás 50% kedvezménnyel
- 6 alkalomra szóló szolárium bérlet
- 3 havi fitnessz bérlet
+ még millió kedvezmény fodrász, smink, fotózás stb. árából

A különdíj pedig szintén fotózás Posza Róbert fotós felajánlásában.

Én nagyon élveztem ezt az egészet, én mindig is szerettem a színpadot, meg az ilyen magamutogatás félét:-),,,nagyon jól éreztem magam,,,Szép nap volt,,,nem felejtem el soha, az biztos:-).

És akkor pár kép:










Hajnalkák a négyzeten :-)
(Dundika a zsűri tagja volt)



15 megjegyzés:

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Gratulálunk!Nagyon szép vagy a képeken!!!
Puszi:Bius és Bogi

Bogár és Gerti írta...

Aki szép az szép :) Gratulálok és bizony a képeket elnézve... sárgulok is :-P én 1 gyerek után is szarabbul :-P
Puszi

Melcsi/JázminVilmó írta...

Druszianyu, hatalmas gratula! Csatlakoznék Gertihez...:)
Puszi

Natimi írta...

Gratulálunk Hajni!!:))
Nagyon jók a képek:)

Ha ezt majd elnézni Jázmin....nagyon büszke lesz az anyukájára!!!

Puszika udvarhölgy:)))és a gyerkőknek is:)
Timi és a gyerekek

viola írta...

Gratulálok,nagyon szép voltál!!

Névtelen írta...

Gratulálok még egyszer

Névtelen írta...

Szerintem neked kellett volna nyerni, Te voltál a legszebb
Üdv.: valaki akinek van szeme

pocakbebi írta...

Gratulálok!Nagyon szép voltál,igazán modellalkat vagy,szép az arcod,hajad stb.Jól mutatsz a fotókon!

Great írta...

wow. nálam Te nyertél! sokkal szebb vagy, mint a többiek, meg csinosabb is. három gyerek után, nem semmi. hatalmas gratula! a csíkos ruha az a nagy sarga déligyümölcs boltban kapható:)))(Mango)

OLGI ÉS VANI írta...

HATALMAS GRATULA!!!SZÉP VAGY NAGYON A KÉPEKEN!!

Évi írta...

Hú valami titkos rajongód is van??A névtelen:-)))

naggggyon csinos vagy!!!Három gyerek után igy kinézni!
fantörpikus!!!
Gratula.

Pusz Évi

Ákombákom és Réka írta...

Gratulálunk!!!!!
Krisz

Hanna írta...

♥ Mindenkinek köszönöm a kedves szavakat! ♥

♥Hajni ♥

Ingrid írta...

Nálam is te vagy a legszebb! Főleg 3 gyerek után....
ezt csinálják utánad :P

Mia és Maja írta...

Micsoda nőőőőő!:o:)
Hatalmas gratula, szerintem is a titkos rajongódnak van igaza!;)
Te voltál a leg-leg!!! :)
Puszi!